Reklamation
Er der noget, der ikke er, som det burde være?

Under møblernes vej fra fabrik til kunde kan der ske fejl. Men ligesom i de mange led før os, lægger vi meget vægt på at have tilfredse kunder, og derfor vil vi altid bestræbe os på at hjælpe, hvis der skulle opstå et problem eller utilfredshed med de nyindkøbte møbler.

Her kan du læse om ILVA Max Jessens: Handelsbetingelser

Mener du, at du har en berettiget klage, er du velkommen til at kontakte os. Udfyld venligst formularen nedenfor og beskriv problemet. Du må også meget gerne vedhæfte foto(s). Vi kigger på din mail hurtigst muligt og vil derefter kontakte dig.

Vælg afdeling: *

Navn: *

By: *

Telefon: *

E-mail: *

(Gyldig mailadresse SKAL angives.)

Faktura nr.: 

NB! Henvendelser der angår andre afdelinger af ILVA (end ILVA Max Jessen i Terndrup), bedes sendt fra kundeservice.ilva.dk

     Her kan du vedhæfte op til 3 billeder (max. 2,5 MB pr. stk.), der viser det problem du henvender dig om. De mest almindelige billedformater samt .PDF-filer kan anvendes.
     
     
Skriv disse tal i boksen: